czwartek, 20 kwietnia 2017

Lakiery hybrydowe La Boom

W trakcie ostatnich zakupów w jednej z drogerii zauważyłam lakiery hybrydowe firmy La Boom.


Jak możecie zauważyć na zdjęciu, wybrałam bazę, top i dwa lakiery. Kolory bardziej pastelowe bo moja praca wymaga bardzo delikatnego i nie rzucającego się w oczy mani. Ale po kolei.


Wszystkie buteleczki mają pojemność 7ml i są wykonane z grubego szkła.  Zakrętki oczywiście są plastikowe. Nie są za bardzo szerokie, więc dobrze trzyma się je w ręku. Gama kolorystyczna jest naprawdę bogata ale tak jak wspominałam wcześniej, nie mogę za bardzo poszaleć. Poza tym chciałam najpierw przetestować czy się u mnie sprawdzą.
Konsystencja jest bardzo dobra, nie za gęsta ale nie zalewa też skórek. Wydaje mi się że baza powinna być jednak nieco gęstsza bo Warsaw jaka zostaje na paznokciu jest wyjątkowo cienka dlatego postanowiłam dać dwie. Mam też wrażenie, że lakiery są trochę wymagające. Nie smużą ale mają tendencję do "kurczenia" się na paznokciu dlatego lepiej jest utwardzać po kolei. Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć odcienie jakie wybrałam.


Na paznokciach mam nr 40 a ten piękny brudny róż to nr 25. Paznokcie malowałam w Wielką Sobotę a dzisiaj mam już za sobą pranie ręczne i póki co wszystko jest w porządku. Nie znałam wcześniej tej marki i nie byłam pewna trwałości. Jestem bardzo ciekawa ile lakier wytrzyma na moich pazurkach.
Koszt to ok 16zł więc jeśli się sprawdzą to będę bardzo zadowolona!
Co o nich myślicie?


11 komentarzy :

  1. Nie znam tych lakierów ale kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już minęło trochę czasu a lakier nadal wygląda świetnie więc jestem mega zadowolona.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdzie jeszcze nie spotkałam tych hybryd, a cena jest super. Jeśli trwałość i rozpuszczanie w acetonie też się sprawdzą to tylko ich szukać :)
    Poznałabym Twoje zdanie o nich już z perspektywy czasu i używania.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators