piątek, 12 maja 2017

Klapp Repagen Hand Care Cream

Bohaterem dzisiejszego postu będzie krem do rąk firmy Klapp. Jest to jeden z kosmetyków z serii REPAGEN.



Krem zamknięty jest w eleganckiej tubce o pojemności 75ml. Opakowanie zrobione jest z miękkiego "materiału" dzięki czemu wydobycie produktu jest bajecznie łatwe.  Jeśli dodamy do tego pompkę to mamy duet idealny.


Krem ma lekką konsystencję, która wchłania się bardzo szybko, dzięki czemu nie mamy problemu z "tłustymi" łapkami. Ale to nie jest jedyna zaleta produktu. Mnie od razu urzekł zapach- jest po prostu bajeczny! Bije na głowę niejedne perfumy z wyższej półki. Najważniejsze jednak jest samo działanie kremu- jest wyjątkowo nawilżający. Po nałożeniu skóra od razu staje się wyjątkowo miękka, gładka i wizualnie prezentuje się wspaniale. Mam wrażenie, że ten efekt utrzymuje się nawet po umyciu rąk czego do tej pory nie spotkałam w innych tego typu produktach do pielęgnacji.


Mimo, iż seria REPAGEN EXCLUSIVE nie należy do najtańszych to cena kremu jest bardzo przystępna- ok. 30zł. Wiem, że za o wiele niższą cenę też można kupić fajny produkt- sama mam takich wiele ale ten krem jest naprawdę wyjątkowy. Jego właściwości pielęgnacyjne zauważalne są od pierwszego nałożenia a takiego efektu do tej pory nie zauważyłam w żadnym innym kremie do rąk. Zazwyczaj szukam tańszych kosmetyków, bo dla mnie wysoka cena to nie zawsze wysoka jakość ale w tym wypadku naprawdę warto wydać kilka złotówek więcej. Od kiedy stosuję tan krem zniknęło uczucie naciągnięcia a przede wszystkim zniknęły brzydko wyglądające suche skórki.
Niestety na stronie http://klapp-cosmetics.pl krem nie jest w tej chwili dostępny. Ale jeśli w Waszym mieście jest jakiś salonik SPA to warto zapytać o ten produkt. Zazwyczaj jest dostępny od ręki.


Dajcie znać czy macie też swoich ulubieńców do pielęgnacji rąk. Buziaki

13 komentarzy :

  1. wygląda podobnie do kremu BB Misshy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tę markę. Moim ulubieńcem jest krem The Secret Soap Store :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniaaam! Uwielbiam ładnie pachnące mazidełka. Zawsze chętniej po nie sięgam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że będzie super na prezent z okazji Dnia Matki :))
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze nie mam nic tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki:/ opakowanie ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post and product really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  10. kremy do rąk to najbardziej zaniedbywane kosmetyki u mnie, no chyba że testuję albo mam mega suche dłonie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ponieważ rzadko kiedy używam kremu do rak :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators